9. januar 2017

Mål for 2017

Efter at have gjort status over 2016, tænkte jeg at det ville være på sin plads med et mål for 2017.

Inde på Goodreads har jeg sat mig et mål om at læse 25 bøger i 2017. Det er fem mere end mit mål var i 2016, men kun to mere end det jeg nåede at læse. Det synes jeg er et realistisk mål, og ikke noget jeg behøver at stresse over, hvilket jeg på ingen måde har lyst til at gøre, når det kommer til at læse bøger. Jeg læser i det tempo, som passer mig, og jeg læser når jeg har lyst. :)

Et andet mål jeg har, er at læse alle Harry Potter-bøgerne igen. Det er virkelig alt for længe siden jeg sidst læste dem. Desuden har jeg ikke læst de versioner jeg har på min reol, da det er nogle jeg har fået efterfølgende. Dem jeg har læst, bor hos min mor da det er hendes, og hende der startede med dem i min familie. Mine egne har jeg haft i et godt stykke tid (måske 8 år!?), så det må være på sin plads at de bliver læst nu :) 





Så har jeg et mål om at læse en bog på engelsk, hvilket jeg slet ikke plejer at gøre. Det vil jeg gerne, da der udkommer SÅ mange lækre bøger på engelsk, og som enten aldrig bliver oversat, eller først bliver det efter alt for lang tid. Derudover tænker jeg at det vel ikke kan skade at blive bedre til at læse på engelsk :) 


Det var lidt om mine mål for 2017, hvad har I af mål? :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar