28. december 2016

Udfordring hos Flyvehjørnet #4

Det er en del tid siden, jeg sidst tjekkede ind her på bloggen, og jeg er så ærgerlig over at jeg har fået forsømt det så meget. Livet med fuldtidsjob er bare ikke lige så fleksibelt som det er, når man er studerende :P Anyways, så har jeg gået og tænkt på nogle indlæg, og et par anmeldelser, og tænkte at jeg ville starte ud med Flyvehjørnet, som jeg denne gang har deltaget i.

Jeg har før nævnt Flyvehjørnets udfordring her på bloggen. Det er en udfordring som de søde piger Rikke og Simone kører, og det er så hyggeligt at være med, og samtidig bliver man udfordret på det boglige plan. 

Denne gang var udfordringen, at læse 30 sider hver dag i en uge. Det var en ret svær udfordring synes jeg, for man skal tænke mere over at tage sig tid til at læse hver dag. Det var et rigtig godt skub for mig, for at få læst lidt mere, og 30 sider tager jo faktisk ikke så lang tid igen :) Jeg tror vist at jeg kom op på 30 sider hver dag, måske med en enkelt undtagelse - wuhu! 

Jeg har fået læst rigtig meget de sidste par måneder, og der kommer snart nogle anmeldelser op på bloggen, men jeg kan da fortælle at jeg blandt andet har fået læst de første to bøger i Ilttyv-serien, Monster og Rubinrød. Nogle ret forskellige bøger, men helt bestemt blandt de bedste jeg har læst i år. 

Har I lyst til at være med i udfordringen? Man kan også være med på Instagram, under #flyvehjørnet :)


Fra Bogforum, hvor jeg mødte Patrick Ness - sød og sjov mand :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar