1. august 2016

Nyt på reolen #3

Er der noget bedre end at få nye bøger hjem til sin reol? Nej vel :D 
For nyligt var jeg så heldig at vinde i en fødselsdagskonkurrence hos søde Karina, på hendes blog, Readingraindrops.
Denne lækre pakke fik jeg derfor ind ad døren, og hvor er den bare fint pakket ind :) 




Pakken indeholdte tre bøger. Forbandede kærlighed, One og Bare en dag. Det er bøger som jeg har hørt meget godt om, så jeg er rigtig glad for at de nu står hjemme hos mig :) 
Jeg ser meget frem til at læse alle tre bøger, og overvejer om jeg skal tage dem med når jeg skal på ferie. Tænker at det er nogle gode bud på feriebøger. 


Btw, har I også svært ved at vælge, hvilke bøger I skal have med på ferie? :D

2 kommentarer:

  1. Det er så svært at vælge! Det tager også altid mig en krig!! Håber du får valgt nogle gode bøger, vi får anmeldelser af bagefter ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega svært jo :D Håber især at jeg får nok bøger med :p

      Slet