6. april 2016

Udfordring hos Flyvehjørnet #2

Det er efterhånden noget tid siden jeg har fået blogget, og det skyldes til dels store beslutninger og et nyt familiemedlem - vores kat Bella :)


Ser hun ikke bare sød ud? :D Hun elsker allerede at sove i sofaen :) 


Det er SÅ skønt at have fået en kat i huset, og det giver bare en glæde at have sådan en lille en at komme hjem til. Hun vil hele tiden være hvor vi er, og kommer og hilser når man kommer hjem, og det er bare så hyggeligt. Vi fandt hende på Inges Kattehjem, og hun er næsten 5 år, så vi kender derfor hendes temperament, hvilket er ret dejligt. Jeg kan virkelig anbefale at få en kat derfra, for så kan man finde en kat der passer til familien, og man hjælper en ældre kat med at finde et nyt hjem. De har selvfølgelig også killinger derude i perioder, hvis man er mere til det :) 
Nå, det var lige et lille tip, hvis man går og overvejer at anskaffe sig en kat, men synes lige at jeg ville fortælle det :) 

Marts måned har virkelig været speciel. Den har både været langsom, og samtidig fløjet afsted. Derfor har jeg ikke fået læst en eneste bog færdig, da jeg simpelthen ikke har haft tid eller overskud. Nu er der ved at være styr på tilværelsen igen, så jeg regner med at kunne fordybe mig i lidt flere skønne bøger her i april :) 
I starten af marts gik jeg i gang med "Den hellige sten" af Barbara Wood, og det er en bog jeg har fået anbefalet af min mor, som hun fik til sin 40-års fødselsdag. Hun har længe fortalt, at det er en meget speciel bog, og nu hvor jeg er i gang med den, vil jeg give hende ret. Når jeg er færdig med den, så kommer der en anmeldelse her på bloggen ;) 

I marts nåede jeg derfor ikke at være med i bogudfordringen hos #Flyvehjørnet - bogudfordringen som som de søde piger Rikke og Simone står for, men her i april har jeg tænkt mig at være med. Denne måned er udfordringen nemlig at anbefale en bog. Den bog jeg læser lige for tiden kan jeg uden tvivl anbefale, ligesom min mor anbefalede den til mig. Men jeg tror også at jeg lige vil kigge på de bøger jeg ellers har læst igennem tiden, for der har virkelig også været mange gode. 

Jeg er helt vild med denne udfordring, da jeg altid selv synes at det er dejligt at få anbefalinger og inspiration fra andre. Og når man læser mange gode bøger, så er det jo også svært, ikke at anbefale nogle af dem :D 


Har I lyst til at være med i udfordringen? Man kan også være med på Instagram, under #flyvehjørnet :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar