14. marts 2016

Nyt på reolen #1



Jeg elsker at læse med hos andre bloggere, og se hvad de har fået på hylderne af nye bøger. Derfor tænkte jeg at jeg ville lave det samme her på bloggen :)

De sidste nye bøger jeg har fået hjem til reolen, er en blanding af julegaver og lidt småindkøb, som man jo kommer til en gang imellem :P







Disse to fik jeg i julegave, og det er bare så skønt at få bøger i julegave :) Efter dig er dog en jeg selv var ude og finde, da jeg havde fået mange Mette Blomsterbergskåle, og nogle af dem derfor skulle byttes :P 
Kvinden i toget har jeg allerede læst, og anmeldelsen kan læses lige her. Efter dig har jeg stadig til gode. Jeg var ret vild med Mig før dig, og jeg tror faktisk at det er en af mine yndlingsbøger. Derfor er jeg også en smule bange for at denne kommer til at skuffe mig. Men nu må vi se, jeg håber den er god.




Nummer Ni rejser sig, er bog 3 i Arven fra Lorien. Serien begyndte jeg på, fordi jeg var med i en udfordring, som kan læses mere om her. Jeg blev så vild med den, at jeg læste den næste i serien, og da den også viste sig at være god, så købte jeg nummer tre. Den var også god, så jeg er rigtig glad for at jeg kom i gang med dem. Jeg fandt den til 100 kr hos Tellerup, så derfor bestilte jeg den med det samme. 





Tidsfangen fandt jeg på tilbud hos cdon.dk, og den har jeg længe tænkt at jeg ville læse. Den lyder helt vildt spændende, og ikke som nogen andre bøger jeg har læst. Så den glæder jeg mig til at komme i gang med. 

Min mands hemmelighed har jeg kigget på mange gange, og synes virkelig den lyder god og spændende. Den fandt jeg på tilbud hos Gucca.dk, så da jeg alligevel ville bestille nogle film hjem (Ja, jeg er stadig gammeldags. Dog er det Blu-ray og ikke dvd :P ), så røg den også lige i kurven. 

Nu er det de hjemmesider jeg også køber film på, men jeg kigger også altid efter bøger når jeg er derinde, for der er ofte nogle gode tilbud. Så ved I det ;P Og hvis man er studerende, så kan man via Studiz.dk få fri fragt hos Cdon, hvis man handler for mere end 100 kr. Det er ikke sponsoreret eller noget i den stil, men bare et lille tip ;P 


Har I købt eller fået nogle bøger hjem for nyligt?

2 kommentarer:

  1. Hov, jeg kender ikke studiz. Tak for tip! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :D Det er altid godt med tips til rabat, tænker jeg ;D

      Slet