11. februar 2016

Udfordring hos Flyvehjørnet #1



Da jeg så den månedlige udfordring hos 'Flyvehjørnet' som pigerne Rikke og Simone fra Flyv med mig og Boghjørnet står bag, tænkte jeg straks at jeg gerne ville være med.
Det går ud på at de hver måned, trækker en boglig udfordring som man så kan vælge at deltage i, hvilket jeg synes er super hyggeligt. Så bliver man udfordret med en bog man måske ellers ikke nødvendigvis havde tænkt sig at læse, samtidig med at man læser bøger i fællesskab.
Februars udfordring er Læs en bog, der er blevet filmatiseret. Jeg synes ikke jeg har så mange bøger stående på hylden, men der var da nogle stykker jeg kunne vælge imellem. Mit valg er faldet på "Jeg er nummer fire" af Pittacus Lore, som jeg har haft stående på hylden i lidt mere end et år. Jeg synes at filmen var super god, og har været skuffet over at de ikke har filmatiseret resten :( Det er også er en af grundene til at jeg både har købt den første og anden bog i serien. Jeg vil jo gerne vide, hvad der sker :D

Hvis I selv har lyst til at være med, så kan I læse nærmere om det her og her. Jeg glæder mig i hvert fald, og synes det er et super godt initiativ :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar