20. februar 2016

På ønskesedlen #1

Jeg har på Goodreads, en ønskeseddel med bøger som jeg ønsker mig. Der er efterhånden nogle stykker, og her vil jeg vise jer de af dem, som står højest ønskesedlen lige for tiden :) 




Gayle Forman: Hvis jeg bliver #2 - Da hun forsvandt
Forlaget Gyldendal skriver:
Gayle Formans bog DA HUN FORSVANDT er fortsættelsen til HVIS JEG BLIVER - bogen bag filmen IF I STAY, som havde Chloe Grace Moretz i hovedrollen som Mia. 
Der er gået tre år siden den tragiske ulykke - og siden Mia forsvandt ud af Adams liv. Mia går på Juilliard i New York og har kastet al sin energi i celloen og den klassiske musik.
Adam lever rockstjernelivet på USAs vestkyst med paparazzi og kendis-kæreste.
Men ved et tilfælde mødes Mia og Adam i New York og har en enkelt aften sammen. Imens de udforsker byen, genopdager de fortiden og åbner deres hjerter for fremtiden - og for hinanden. 

Jeg har læst første bog for nogle år siden, og den var god. Da jeg så at der kom en fortsættelse til den, måtte den bare på min ønskeseddel. Jeg glæder mig til en dag, at læse mere om Mias historie, og se hvor hun er i sit liv nu. 


Kiera Cass: The Selection #5 - Arvingen
Forlaget Tellerup skriver: 
Tyve år er gået siden Illeás sidste Udvælgelse.
I sin regeringstid er det lykkedes Maxon at skabe fred i landet og opløse kasterne, men dele af befolkningen har svært ved at vænne sig til de nye forhold, og utilfredsheden ulmer.
Der er brug for en afledningsmanøvre, noget folket kan samles om mens der findes en løsning på problemerne: En Udvælgelse for den kongelige families ældste datter og tronarving, Eadlyn. Men Eadlyn er opdraget til at regere og er bestemt ikke villig til at afgive magt. Heller ikke til sit hjerte. 
Arvingen er fjerde bind i en serie om venskab, kærlighed, rivalisering og et samfund bygget på forbud og klasseskel.

Jeg elskede de første tre bøger i serien, og at der kommer endnu en, er fantastisk! Jeg glæder mig til at komme tilbage til Illeá. Jeg er dog spændt på, hvordan det bliver at følge Maxon og Americas datter denne gang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar