16. februar 2016

Anmeldelse: Nightshade #2 - Ulveskæbner


Titel: Nightshade - Ulveskæbner

Forfatter: Andrea Cremer

Forlag: Tellerup

★★★☆☆




Calla flygter fra sin hjemby og familie. Hun gør det for at redde Shays liv, men dermed svigter hun også sine kobbelmedlemmer - og sin forlovede, Ren. Hun befinder sig nu hos Søgerne. De vil hjælpe hende med at redde hendes kobbelmedlemmer fra de brutale Vogtere. Men søgerne har været deres fjender så længe hun kan huske. Tør hun stole på dem ...


I Ulveskæbner fortsætter vi præcis hvor vi slap Calla og Shay i forrige bog. Calla har taget et valg som hun nu skal forstå omfanget og konsekvenserne af, og intet er som hun troede.
Vi møder mange nye personer, og det kan godt være lidt svært at finde ud af, hvem der er hvem, men med gennem bogen bliver det lettere.


Jeg kunne rigtig godt lide Calla i denne bog, for hun er ikke bare ligeglad med konsekvenserne selvom hun har fulgt sit hjerte og egentlig burde være lykkelig, og det er rart at se.
Shay synes jeg til gengæld var super irriterende, og jeg kan stadig ikke lide ham helt, og tror at han har en bagtanke med det hele. Men det er måske bare mig :P Nu må jeg se når jeg får læst den næste bog… Det er bare nogle af hans handlinger jeg ikke helt kan forstå, og jeg synes det er som om han ikke helt forstår Calla, ligesom jeg heller ikke synes han gjorde i forrige bog.
Jeg synes bogen var ret spændende, men første halvdel af bogen gik mest med snak, og måske endda lidt for meget. Jeg skal dog love for at der kom gang i tingene i sidste halvdel, og det var så spændende at jeg havde svært ved at lægge bogen fra mig. Elsker når det er sådan :D Godt at næste og sidste bog allerede står klar på min hylde :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar